woensdag 23 maart 2016



Kwam hem in de stad tegen,
Ken hem al vele jaren
Zijn ouders zijn ooit uit een ander land
naar Nederland gekomen.
Hij is hier geboren en is meer Nederlands
dan een Nederlander kan zijn.
En toch...
Hij begint...
Shit man, wanneer ben ik toch een keer
een echte Nederlander ?
Ik kijk hem aan, lul niet man, als er een
Nederlander is dan ben jij het wel.
Hij, hoezo ?
Ik, Nederlanders zijn de grootste zeikers
en klagers die je maar bedenken kan.
Jij bent een van de beste
Hij kijkt mij aan, lacht, biertje drinken ?
Ik zeg, ok maar ik wil wel eerst weten of je
geld hebt
Hij, wat lul je nou weer man, hoezo of ik geld
hebt ?
Ik, nou je weet maar nooit met die "buitenlanders"
Hij, achterlijke mongool
Wij, lachen, dolle pret

Humor is een verpakking die veel deuren opent



Geen opmerkingen:

Een reactie posten