woensdag 16 maart 2016

Vallei knoeiers!

Jeremy Huibers, Service adviseur bij de Valleiautogroep in Wageningen.
Een service adviseur die niet eens het verschil schijnt te weten  tussen een
ketting en een riem, waar zou die man dan wel verstand van hebben?
De service die Jeremy Huibers verleent zonder er schijnbaar even bij na
te hebben gedacht, kan voor de automobilist wel eens heel verkeerd uitpakken
Jeremy Huibers verteld ook nog aan de telefoon, dat er veel  mis is gegaan
bij de Valleiautogroep vestiging in Wageningen.
Toen ik hem vertelde van een tweede mail van ook iemand die met dezelfde
titel ondertekende als hij."service adviseur" vroeg hij mij, of ik de mail
aan hem wilde toesturen.
Als ze in hetzelfde bedrijf werken, dan vraag je dat toch gewoon aan elkaar!
Hij wist van niets !
Ja als iemand dat al wist, was ik dat wel, hij wist zelf niet eens het verschil
tussen een ketting en een riem


Brigitte van der Straten
Service Adviseur ?


Brigitte van der Straten, die ook bij de valleigroep schijnt te werken
met hoe kan het, dezeldfe functie in hetzelfde bedrijf als waar
Jeremy Huibers ook deze functie schijnt te vervullen, vreemd.
Deze Brigitte die ik mij voorstel als een "dom blondje" met een bril van
Specsavers" stuurt mij zonder enig overleg met haar collega Jeremy Huibers
een mail waarin zij het tegendeel beweerd van wat Jeremy Huibers beweerde.
Het "blondje" reageert ook niet op mijn mail.
Sorry Brigitte, maar iemand die dit soort dingen doet, zonder overleg, brengt schade
toe aan een collega en het bedrijf waarin ze werkt.
Vandaar mijn "Dom blondje"


Wim van Ravenswaay
Dan komt er opeens iemand op de proppen, die ik in het verleden heb
meegemaakt, en leren kennen als uiterst onbetrouwbaar, leugenachtig en
kruiperig.
Ik zou hem kunnen vergelijken met zo'n diertje was je ziet als je een steen
opbeurt, echter ik zou met de vergelijking het diertje onrecht aandoen en
de man die ik in gedachten had, te veel eer geven, dus dat doen we maar niet.
Van Ravenswaay schijnt zich het best te voelen achter de rug van anderen
De van Ravenswaay die ik heb leren kennen is een "man" die zich ten koste
van wie of wat ook indekt met leugens.
De Valleiautogroep zou mijn inziens beter af zijn zonder van Ravenswaay,
mede gezien de reactie's van anderen die ik heb ontvangen
Echter ook voor van Ravenswaay kan er nog hoop zijn, gezien jezus ook
pas vrienden kreeg nadat hij zoals ze zeggen aan het kruis was genageld

Hoe kan een Valleiautogroep goed functioneren, met bovenstaande mensen
die schijnbaar maar gewoon zonder overleg met elkaar wat aan rommelen
Van Ravenswaaij heeft mij verschillende keren telefonisch lastig proberen
te vallen, ik zeg "lastig" omdat ik hem verzocht had mij niet meer te bellen
en ook niet meer te mailen, gezien ik uit het verleden weet dat hij zijn woord
niet na komt, gewoon onbetrouwbaar is.





Concept





Geen opmerkingen:

Een reactie posten