maandag 28 maart 2016



Hoe is jou verhaal ?
Oh, ik denk dat mijn verhaal een van de velen is
Ik denk niet dat mijn verhaal afwijkt van het grote
boek, waarin alle verhalen zijn in opgetekend.
Grote boek?
Sorry, met het grote boek bedoel ik de "massa"
de "massa" die denkt het verhaal van iedereen te
weten, niet beseffende dat ze eigenlijk leven in
onwetendheid.
Dus jou verhaal is het verhaal van de "massa" ?
Zo zou je het kunnen noemen als je net als de
"massa" niet even verder denkt.
Leven in het verhaal van de "massa" is alleen
mogelijk als je niet opvalt, dus net doet alsof je
het verhaal van de "massa" leeft.
Door je als een schaduw tussen de "massa"
te bewegen, is er niemand die op je let of
aanstoot aan je neemt.
Ik kan dus mijn verhaal leven door de "massa"
 te doen geloven dat ik een van de velen ben.
Als ik het goed begrijp, heb je dus wel een verhaal
Denk jij dat je anders bent als de "massa"
Nee, dat denk ik zeker niet, echter ik loop niet
met mijn verhaal te koop, en ik zoek er ook geen
uitgever voor.

concept, 
een verhaal is immers nimmer af, en aan
verandering onderhevig...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten