donderdag 18 juni 2015


"Huishoudelijk werk"

Hoe is het ?
Prima!
Ben nog steeds in "gemeenschap" van
goederen getrouwd, zoals ze dat zo
mooi zeggen.
Echter "gemeenschap" hebben we al jaren
niet meer
Je vrouw is toch niet ziek ?
Nee, daar ligt het niet aan
Problemen met je plassertje ?
Nou nee, dat werkt nog perfect
Sorry ik begrijp het niet goed.
Nee, dat deed ik ook niet toen ik er achter
kwam dat ze "gemeenschap" met een
ander had
Man, wat vertelt je me nou, maar nog wel
bij elkaar ?
Ja, weet je hoeveel het mij gaat kosten om
die "vriend" van haar een rijke "bruid"
aan te bieden.
Ze is soms weken niet thuis, ik heb een
werkster moeten nemen gezien ik geen
zin heb als ik van mijn werk thuis komt
om nog even het huis schoon te maken.
Leuke vrouw die werkster, leuke meid
We gaan heel "gemeenschappelijk" met
elkaar om
Nu, ik wens je het allerbeste
En jij, nog steeds op die datingsite ?
Nee dat was niets voor mij.
Ik heb net als jij ook een "werkster" moeten
aannemen, ik kon het alleen niet allemaal aan.
Leuke vrouw hoor maar we hebben niets
"gemeenschappelijk" met elkaar of het zou
moeten zijn dat we allebei nogal slecht slapen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten