donderdag 18 juni 2015



Free advice

Had haar al een tijd niet meer gezien.
Ze zag er nog steeds goed uit
Vond het beter om maar niet te groeten
Te laat!
He, hoe is het met jou, lang niet gezien
Och gaat wel, alles zo'n beetje hetzelfde
Nou dat klinkt ook niet al te vrolijk
Zit je nog steeds bij dat stuk ongeluk ?
Ik gaf geen antwoord
Aan je kleren zo te zien dacht ik van wel
God man wanneer beginnen bij jou de
alarmbellen een keer te rinkelen.
Trapt dat wijf eruit en zoek een leuke
vriendin.
Een kerel als jij heeft op een datingsite
in no time een stoet vriendinnen
Nee het gaat wel, ben alleen wat down
Ja vindt je het gek met zo'n idioot wijf
Komt misschien allemaal wel weer goed
Jongen maakt dat de kat wijs want jij
weet wel beter.
Wat moet ze nog doen om jou de ogen te
openen.
Ik weet het, ik moet er wat aan doen.
Ik loop soms nachten op straat, gewoon
om haar te ontlopen.
Luister, stop met dat zielige gedoe, ga naar
huis en trapt dat klote wijf eruit.
Laat zien dat je een kerel bent
Het is mijn zuster , ik weet waar ik over
praat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten