dinsdag 27 mei 2014




In een depressie wordt vaak de waarheid van het leven weerspiegeld 

Een crisis is pas een crisis als het in de krant heeft gestaan

Doornroosje had beter kunnen blijven slapen gezien haar "prins "op het witte paard zonder werk zat en van een uitkering leefde

Lees ook eens het volgende boek

Iemand vertelde mij dat hij dronken was van geluk, eindelijk had hij zijn grote liefde gevonden.
De man was echter nuchter genoeg om erbij te vertellen dat dronken worden in de kroeg een stuk goedkoper was.

Herinneringen worden het best bewaard door er niet meer aan te denken

Een bewijs van onvermogen schrijf je zelf

In de wachtkamer van de dokter worden de wachtende steeds zieker

Geef mij een goede reden waarom wij bestaan en je krijgt van mij een waardebon voor de aanschaf van een illusie 

Hoeveel zand kan je van een berg wegnemen om het geen berg meer te doen zijn ?

Ook de toekomst heeft al een geschiedenis en het is aan jou om daar op de juiste tijd en plaats te zijn

Ik ben wie ik ben maar dat zegt nog niet dat ik mijzelf ken
Wie weet ben ik gewoon een kennis van mijzelf

Licht kan soms meer duisternis brengen dan de nacht


Geen opmerkingen:

Een reactie posten