maandag 12 mei 2014





...Kunst
Kunst werd vroeger gemaakt door kunstenaars.
Tegenwoordig noemt iedereen die wat maakt zichzelf "kunstenaar"
Echte kunstenaars benoemen niet zichzelf maar wachten af.
Een ideeëloze die niet bij machte is te wachten noemt zijn naam.
De naam "kunstenaar" is bezoedeld door mindere goden.
Mooie dingen zullen altijd mooi blijven ook al zie je het niet meer.
Kunst moet niet verward worden met alleen maar mooie dingen.
Er zijn verschillende vogels die prachtig kunnen zingen.
Kunst is niet alleen aan de mensheid gegeven, er is meer dan "wij"
Roepen ik ben een "kunstenaar" is geen kunst een ieder kan dat doen.
Je laten benoemen op hetgeen je creëert zal maken wat je bent.
De kunstenaar in mijn tuin hoog in de boom word door mij aanbeden.
Menig "kunstwerk" langs de weg wordt beter vermeden.
Ik bewaar nog steeds een onbetaalbare schat aan kunst.
Tekeningen vanuit de kleuterklas mij geschonken door een Kunstenaar.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten