zaterdag 3 mei 2014

..Stoommachines zijn slimmer en beter uitgerust dan mensen
Stoommachines hebben immers een ingebouwd overdruk ventiel.

Liefde begint waar het mee eindigt, machteloosheid.

Als ademhalen geld gaat kosten stop ik ermee
Het leven is al duur genoeg.

Ze hadden mij verteld dat je met spacecake het hele universum kon doorvliegen
Ik kwam niet verder dan met mijn kop tegen de maan aan.

Uit zeer goed geïnformeerde bronnen heb ik vernomen dat Youp van 't Hek erectie problemen zou hebben
Youp doet alles voor geld en publiciteit.
Wedden dat zijn nieuwe cd "Slappie"gaat heten.

Even wachten is in tijd niet uit te drukken.

Domheid geeft aan hoe "slim"je bent.

Om intelligent over te komen moet je nooit vragen stellen.

Publiceren is bekend maken waar je onvermogen ligt.

Geloof geeft aan dat je ongelooflijk bijgelovig bent.

Als ik teruggeloof geloof ik niet dat hetgeen ik nu geloof hetzelfde is als wat ik toen geloofde.

Geheugen is als een oude film die na velen malen afspelen slijtage en brandgaten gaat vertonen
Slim als we zijn vullen we dit op met zoals we het graag zouden willen hebben beleeft.

Je hoeft de regen niet te horen om nat te worden.

Life is invisible
You can't touch it, it touch you.

Je kan maar voor de helft mank lopen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten