donderdag 1 mei 2014

..Waar was je, ik had je nodig.
Hoezo nodig ?, ik ben er nu toch.
Och laat maar, ik wilde gewoon even met je praten.
Oh als het alleen maar praten was kan het nu toch ook.
Laat maar, het is al niet meer nodig
Als het niet meer nodig is was het ook niet zo belangrijk
Je hebt gelijk, het was ook niet zo belangrijk.
Nou wat zeur je dan, begin vast met het eten klaar te maken.
De lamsbout ligt in de vriezer wel even in de micro wave ontdooien.
Ok ok ik begin er meteen aan
Ze pakte een glas en schonk zichzelf een bourbon in.
Met het glas in haar hand ging ze in de stoel zitten.
Hij altijd met zijn praten, al dat gezeur en al die onzin
Ze snapte eigenlijk niet waarom ze nog bij hem was
Ze nam nog een flinke slok van de bourbon
Ze voelde een koude windvlaag 
Zonder zich om te draaien riep ze, doe die deur dicht het trekt
Op hetzelfde moment voelde ze de kou dichterbij komen.
Met een boog tuimelde ze uit haar stoel
Ik wilde alleen maar even praten stamelde hij 
Met lege ogen keek hij naar de bevroren lamsbout in zij hand
Langzaam keerde hij zich om en liep naar de keuken.
Pakje voor pakje begon hij de vriezer leeg te maken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten