donderdag 25 september 2014

Met twee maten meten
Wat de joden in Israël met de Palestijnen  doen schijnt allemaal te kunnen.
gebeurt er ergens anders in de wereld iets wat niet naar de zin van Amerika
of van dat laffe Europa is dan gaan we maar meteen met bommen gooien.
In het midden oosten overleggen ze net zo lang totdat ze alle
Palestijnen hebben uitgemoord.
het is absurd dat een derde wereld land als Amerika is toch maar weer even dat
laffe doofstomme Europa aan zich weet te binden.
wat nu gebeurt zal de wereld nog lang gaan heugen
er is ons weer een vijand aangepraat, een vijand die in de kiem moet
worden gesmoord
tussen het nieuws door worden er nog steeds Palestijnen uitgemoord
In mijn gedachtegang wonen die joden toch ook op "gestolen" land ?
waarom zoveel ophef over een "hoofddoekje" maar geen ophef over
joden die in een "clowneske" kledij rondlopen alsof zij een of ander
uitverkoren volk zijn ?
dat geloof behalve zijzelf toch niemand ?
krulletjes in hun haar die mij doen denken aan Shirley Temple
er is op de gehele aarde geen " Uitverkoren"  volk...degene die zeggen dit
wel te zijn zijn mijn inziens een gevaar voor de maatschappij
het zijn niet de gelovigen die haat en onrust zaaien, het zijn de extremisten
onder hen en die extremisten bevinden zich onder ieder geloof,
oordeelt niet over de kop van de slang als slechts in de staart gif aanwezig is
ik schaam mij voor al die landen die weer eens voor de zoveelste keer
"soldaatje" spelen voor Amerika
Haat is onmacht!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten