zondag 29 mei 2016



Zag hem aankomen, schoft, is mij zeker
al 15 jaar geld schuldig.
He Dick, hoe gaat het met jou?
Dick ?
Ja, of ben ik in de war met je broer?
Broer?
Ja, hoe heette hij ook al weer?
Ik heb geen broer, ik heb alleen een zuster.
Ja maar jij hebt toch gewoond op de...
Nee daar heb ik nooit gewoond.
Hij keek mij verward aan.
Nou zeg, ben ik dan zo verkeerd, ben de
laatste tijd wel wat vergeetachtig, beging
mij nu toch wat zorgen te maken.
Hebben wij dan niet op dezelfde school
gezeten?
Zou kunnen, maar je komt mij niet bekend
voor.
Ik zat op de katholieke jongensschool
Nee, ik zat op een normale school, ik kom
uit een normale huishouden, wij hielden
ons niet op met sprookjes.
Verdomme, ik dacht echt dat jij Dick was.
Sorry, maar ik heb een afspraak, als ik jou
was zou ik even een dokter raadplegen.
Hij keek mij verward, en toch ook wat zielig
aan.
Ja, ik denk het ook, verdomme, dacht echt dat jij....
He, ik moet gaan, het beste, en vergeet die dokter
niet.
Nee, nee.
Zo wij hebben afgerekend.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten