maandag 23 mei 2016



Vroeger hadden we boekjes met "vieze" plaatjes.
Deze boekjes bevatte plaatjes van ongeklede
"dames".
De boekjes vonden gretige "aftrek", en werden
veelvuldig onderling geruild.
Na eenmaal een keer te hebben mee gedaan met
dat ruil systeem, ben ik er meteen mee gestopt.
De vieze plaatjes hadden het boekje ook "vies"
gemaakt, vies in die zin dat het omslaan van de
bladzijden beter niet gedaan kon worden met een
natte vinger.
Onze fantasie werd dermate geprikkeld, dat je er
hoe onlogisch ook, er soms slaperig van werd.
Uit wetenschappelijk oogpunt heb ik mij er een
tijdje mee bezig gehouden, echter ik heb er niet
echt een "bevredigend" antwoord op gekregen.
Het schijnt dat de "vieze" boekjes vervangen zijn
door "vieze" video's waarin ongeklede "dames"
zich "vermaken met ongeklede "heren"
Er schijnt ook weer een gretig "aftrek" te zijn voor
deze in mijn ogen, meer dan ondeugende filmpjes.
Ik hou mij er dan ook verre van, ik vind een mooi
aangeklede dame nog altijd aantrekkelijker, en wat
mij betreft mag ze de kleren best aanhouden.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten