zondag 29 mei 2016



Was laatst in België, stom, had er moeten blijven.
Ben net de grens over, en Nederland meld zich aan,
met de "onbeschoftheid" die hen zo eigen is
Ik wil mijzelf niet verschonen, kan er ook wat van,
maar ik blijf echt ver achter bij die Nederlanders die
beter nooit geboren hadden kunnen worden.
Zonder dat ze met een bord om hun nek lopen herken
je ze al, met die uitgestreken" ik weet alles beter"
smoelwerken.
Met kerstmis staan alle mannen te bekvechten om de
kribbe, omdat een ieder denkt dat het zijn kind zou
kunnen zijn.
De ezel staat er afgepeigerd bij.
Nederlanders, ze zijn er, maar niet als je ze nodig hebt
In grote aantallen protesteren ze tegen alles wat los en
vast zit.
Niet dat ze hiervoor met hun luie reet van de stoel komen
om massaal uiting te geven aan, al wat zij zien als een
aanslag op hun persoonlijke status, nee ze doen dit het liefst
via de sociale media.
Met grove woorden beschimpen ze alles wat volgens hen
hun territorium aantast.
Als volgevreten knaagdieren klauwen ze om zich heen.
Boeren en scheten laten is hun visitekaartje.
Denk dat ik terug ga naar België, maar ik hoor zojuist
dat het daar barst van de Neanderthalers van over de grens.

Asiel gezocht, liefst ver van de bewoonde wereld!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten