zaterdag 10 maart 2018



VPN, het middel om geheel onzichtbaar te zijn ?
Denk het niet, maar wel een middel om wat meer privacy te creëren.
Ook een middel om daar te komen waar je voorheen niet werd toegelaten.
B.v. Op de Belgische sportzender Sporza word je niet toegelaten vanuit Nederland.
Jammer, gezien ik persoonlijk het Belgische commentaar boven dat van de Nederlanders
verkiest.
De Nederlandse uitzending loopt bv. bij het wielrennen minimaal 2 km achter bij België
Half uur voorbeschouwing, 25 minuten sport van wat dan ook en anderhalf uur nabeschouwing, ze horen zich zo graag die Nederlandse breedbek frogs
Het probleem was eenvoudig op te lossen door VPN te installeren.
Internet staat er vol mee, echter na een "gedegen onderzoek"van plm. een uur kwam NordVPN
er voor mij als niet alleen de beste maar ook als de meest betrouwbare uit.
79 euro voor 2 jaar, nu ook een aanbieding voor 93 euro? voor 3 jaar, te gebruiken op in totaal
6 apparaten. b.v. computer, telefoon, tablet.en eventuele echtgenote.
Even uitproberen of het werkt zoals ik mij had gedacht, ja hoor, ik log in op België,
ga naar Sporza en zie dat ik als echte Belg ben aangenomen.
Ideeën genoeg om uit te proberen :)
Nogmaals, het is geen wondermiddel, maar het kan wel veel problemen voorkomen, al is het maar de buurman die graag zie wat jij graag zie.

NordVPN is gehuisvest in Panama, NIET in b.v. the usa!
Panama, daar lullen ze niet over andermans zaken!
Weer een zorg minder :)

Gebruik nordVPN nu plm. een half jaar, ben zeer tevreden!

Je "buurtgenoten" beter leren kennen? :)
Download eens een wifi analyser op je telefoon
Wifi Analyser van keuwsoft bijvoorbeeld.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten