woensdag 8 oktober 2014

Voel mij wat klote vandaag, denk dat ik nog maar een sterke espresso neem
gelukkig zit mijn haar dit jaar weer wat beter
iedereen maar klagen dat we zoveel "buitenlanders" in Nederland hebben.
als het even kon zouden ze Nederland afzetten met prikkeldraad
iedereen geeft een ander de schuld maar ik weet wel beter
het is die klote sinterklaas die ze iedere jaar van over zee meebrengt
ik heb niets tegen die "buitenlanders" maar ze moeten me niet in de weg lopen
Nederland is toch al zo verdomt klein en dan al die"buitenlanders" nog
nogmaals ik heb niets tegen die mensen, ik heb er pas nog een mijn huis
laten schilderen voor een "vriendenprijsje"
van nature ben ik geen klager maar als je ziet hoe dit land naar de klote gaat
dan mag er toch wel eens wat gezegd worden
mijn moeder klaagde altijd dat bij koud weer en storm haar hechtingen die na
mijn geboorte waren aangebracht haar pijn deden
mijn vader klaagde nooit, ze sliepen trouwens al jaren apart
heb er een zwaar hoofd in hoe het met deze wereld verder moet
krijgt te horen dat ik zo vergeetachtig word, gelul iedereen vergeet toch wel
eens om een nieuwe pad in het koffieapparaat te doen, of niet soms ?
nu ik het toch over koffie heb, heb best trek in zo'n aso bakje
doeiii


Geen opmerkingen:

Een reactie posten