maandag 1 januari 2018



Mannen...

Heb jij die,.. met die grote,.. je weet wel, nog gezien?
Grote je weet wel?
Ja, ze heeft ze laten optrekken heb ik gehoord
Optrekken? , fuck man, waar hebt je het over
Wacht, daar komt ze net aan.
Ik wacht.
Niet kijken ze staat bijna achter je, fluistert hij
Ik heb genoeg van al dat stompzinnige gedoe en draait mij om.
He, Annemiek hoe is het met jou?
I'm okay.
Je ziet er goed uit meid.
Dank je
Wat ben je kort, iets mis?
Mis? met mij niet, maar die achterlijke idioot achter je staat mij
publiek uit te kleden.
Oh, hij heeft gehoord dat je ze hebt laten optrekken.
Nou en, dat optrekken was gewoon medische noodzakelijk, mijn
wenkbrauwen hingen als het ware gordijntjes over mijn ogen.
Ik weet het Annemiek, maar die eikel achter mij heeft aan
een half woord genoeg om te veranderen in een ruk eend.
Moge hij met blindheid worden geslagen Dick.
Het is jouw wens Annemiek

Shit, op hetzelfde moment wordt alles wazig voor me...









Geen opmerkingen:

Een reactie posten