dinsdag 2 januari 2018



Hi Dick, de beste wensen
Dank je Wim, jij van hetzelfde.
Alles goed met jouw Dick?
Kan niet klagen Wim.
Mooi, houden zo.
We doen ons best

Zag Hannes zonet nog
Hannes?
Ja Hannes, jij kent Hannes toch wel
Ja, ik ken Hannes wel, maar ik denk dat jij je vergist Wim
Hoezo?
Voor zover ik weet Wim heeft Hannes nu een zandwinkeltje
zoals ze naar het schijnt in Deventer plegen te zeggen.
Wat lul je nou Dick, Hannes een zandwinkeltje?
Dick, Hannes heeft zijn leven lang geen poot uitgestoken, en
jij wilt mij nu vertellen dat hij een zandwinkeltje wat dat ook
mag zijn heeft?
Wim ik weet niet beter of Hannes is voor enkele weken
geleden overleden en begraven, in die volgorde.
Dick, ik mag dan wel een lichte oogafwijking hebben maar
blind ben ik nog niet.

Zullen we een biertje gaan drinken Wim?
Ja, lekker.

Shit, Dick, kijk wie daar aankomt lopen.
Wat is er Dick, alles goed?
Ha die mannen, alles goed met jullie, de beste wensen nog.
Mannen ik moet er meteen weer vandoor, dat verrekte kerkhof
sluit over een kwartier, en ik heb geen zin om over het hek te
klimmen en dan erbij ik ben er pas en wil niet meteen al
problemen hebben, "mannen, ik zie jullie nog wel", doeiii


Dick, dat biertje?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten