dinsdag 21 juni 2016



Was op een feestje, kom er zo'n stuk loslopend "wild"
naar mij toe.
Mag ik naast je komen zitten, je zit hier zo alleen.
Dat "je" vond ik maar niets, het bracht ons te dicht
bij elkaar.
Ik was echt geïrriteerd, maar het "wild" zette zich.
Je zit hier zo alleen, ik dacht ik ga die man uit zijn
eenzaamheid verlossen.
Mij gedachten waren bij een andere "verlosser" maar
die was zoals altijd in geen velden of weggen te zien
of te horen.
Je haar zit leuk, zei ze
Op hetzelfde moment voelde een koude luchtstroom over
mijn kale plekje op mijn achterhoofd strijken.
Mens donder op dacht ik, maar ik glimlachte, en keek
haar beminnelijk aan.
Ze schoof wat dichter naar mij toe, en ik voelde de warmte
van haar dij
Ik zag maar een mogelijkheid om van dat "wild" af te
komen, en dat was gewoon onfatsoenlijk grof tegen haar
te zijn.
Ik haalde diep adem, en zei, sorry schat, maar ik heb geen
condooms bij me.
Ze keek mij met een stralende glimlach aan, en zei, maak
je geen zorgen liefje, ik heb er genoeg bij mij, heb je nog
een voorkeur voor een bepaalde kleur ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten