donderdag 23 juni 2016



Als ik ergens meer een hekel aan heb, dan aan mijzelf,
zijn het wel, die "zogenaamde nette mensen"
De gordijnen zo gedrapeerd dat zij alles en iedereen
kunnen zien, zonder zelf gezien te worden..
Ieder grassprietje wat de euvele moet heeft om zich
aan de buitenwereld te vertonen, wordt ter plaatse
geëxecuteerd.
Die zogenaamde nette mensen, doen alsof ze met volle
aandacht naar uw "verhaal" luisteren, echter ze zijn al
met hun gedachten bij het "slachtoffer"om uw verhaal
uitgebreid met hetgeen zij niet hebben aangehoord maar
het "verhaal" wel aantrekkelijke maakt, door te vertellen.
Voor mij zijn dat soort "nette mensen" op aarde gezet 
om lege ruimtes op te vullen.
Hun stroperig geslijm en kruiperigheid doet mij denken
aan van die onuitroeibare kleine naakte beestjes die je
soms ziet, bij het opbeuren van een steen.
Ze stellen geen reet voor, en de ruimte die ze opvullen
mogen ze van mij zien als hun "koninkrijk", een rijk
opgevuld met leeghoofden.

Zag zonet de buurvrouw voorbij gaan, scheen haast te hebben,
moet zeker een verhaal kwijt, of zou ze naar therapie moeten
vanwege haar buurman?
Lijkt mij sterk, gezien het huis links naast haar leeg staat.
Ik hoor het wel van de plaatselijke stadsomroepers waarvan
er in iedere straat wel een paar van staan opgeteld.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten