maandag 4 augustus 2014


Druk-werk

Ik deel mensen in naar het aantal pagina's ze hebben te vertellen
zie ik zo'n 12 delige encyclopedie op me afkomen probeer ik
dat drukwerk zo snel mogelijk te ontwijken.
echter bij het zien van zo'n kort flut romannetje sta ik even stil
om naar het eerste hoofdstuk te luisteren gezien ik het boek
al meerder malen heb moeten aanhoren.
soms moet ik snel weg want er wordt op mijn gewacht
een andere keer moet ik echt nodig plassen
don't judge the book by it's cover is aan mij niet besteed
als ik die omslagen flapperend op mij af zie komen kan ik de
inhoud wel raden naar de manier waarop het boek zich gedraagt
met korte verhalen zonder verdere uitleg kan je bij terecht
langdradigheid met veel omschrijvingen en terugblikken
hebben een nadelige invloed op mijn blaas



Geen opmerkingen:

Een reactie posten