dinsdag 12 augustus 2014

                                                                Live the moment



Opeens merkte ik dat ik een boek fietste wat ik nog niet zo lang geleden ook al gefietst en gelezen had
Echter ik bevond mij in een complete nieuwe uitgave van het boek wat ik al kende
De meeste bermen waren na te zijn gemaaid weer vol met gele en paarse bloemen
Koeien liggend in het groene gras genietend van wat ze te herkauwen hebben
Een reiger schrikt op, wappert met de vleugels en laat ze onderscheppen door de wind
De boerderij die er altijd "vuil"wit uitzag had een mooie kleur gekregen aangepast aan de blauwe lucht
Het boek van de natuur is altijd aan veranderingen onderhevig en stopt nimmer voor wat dan ook
Genietend van wat ik zag ging mijn tempo snel omlaag om zo lang mogelijk te zien wat er te zien was
Geen woorden kunnen vinden om te omschrijven hoe ik mij voelde, het is als een kind wat herboren wordt
Graag zou ik het willen delen, roepen kom hier en kijk wat een pracht er is, kijk het is ook voor jou
Echter het enige wat gebeurt is een auto die met volle snelheid voorbij raast zonder het boek te lezen
Ik kom hier zeker terug want ik wil geen enkele uitgave missen

p.s.
Het boek is openbaar en gratis in te zien


Geen opmerkingen:

Een reactie posten