donderdag 9 februari 2017



Ik herinner mij nog, en dat is meer dan een paar
weken geleden, dat de onderwijzer ons de vraag
stelde "wat zou je later graag willen worden"
Ik had daar geen antwoord op, ik was al druk
genoeg met het overleven van de dagen die ik
meestal lezende doorbracht.
Wat zou je "later" willen worden, ik heb er ook in
mijn verdere leven nooit over nagedacht of bij
stil gestaan
Vraagt mij laatst iemand, wat 'had" jij graag
willen worden
Ik kon de vraag niet beantwoorden ondanks al de
weken die in jaren zijn overgegaan, ben ik nog
steeds bezig met de vraag van de onderwijzer,
Wat zou je later graag "willen" worden, je weet
het maar nooit misschien word ik het wel, hoewel
de kans hierop echt klein is, gezien het grote aantal
boeken ik nog te lezen heb...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten