zondag 8 januari 2017



Toilet papier in de aanbieding bij AH.
Onder het motto toilet papier is toilet papier, en gezien de lage prijs besloot ik om er wat van in te slaan.
Ook met het oog op wat er vandaag de dag allemaal gebeurd in de wereld kan je best wat rollen extra gebruiken.
Page is het merk, zacht papier met de afbeelding van een leuk hondje.
Niet echt leuk om met dat leuke hondje te doen wat je ook niet zou willen dat het hondje met jou deed, 
Vind het eigenlijk aanzet tot dierenmishandeling, dierenpolitie zou ernaar moeten kijken.
Denk ik lekker voordelig uit te zijn met mijn inkoop, van dat zogenaamde goedkope papier, vergeet het maar.
Page is zacht, ja, dat is ook de reden dat ik twee a drie keer zoveel velletjes moet gebruiken als voorheen met mijn normale toilet papier, en na het gebruik van dat hondje goed mijn handen moet wassen en met een borsteltje mijn nagels reinigingen.
Fabrikanten schijnen tegenwoordig overal schijt aan te hebben, als het maar geld opbrengt. 
Nee, volgende keer toch maar weer dat ouderwetse "schuurpapier", beter dan een hondje aan mijn kontje, en nog milieuvriendelijke ook.
Page toilet papier, mooi zacht, prima te gebruiken als cadeau papier voor het inpakken van aambeien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten