dinsdag 17 november 2015


Nattigheid

Ik was laatst in een verdranklokaal
Er waren ook nog anderen.
De meeste komen daar om hun
tijd te verdranken
Verdranken van tijd en gedachten
Gewoon voor je uit staren en
denken, na deze nog een.
Gezien verdranken iets met indien
aanwezig je hersens doet, wordt
al snel vergeten, dat die ene er al
vier of zelfs vijf geworden zijn
Verdrankers maken zich daar niet
druk om, het is er immers toch
steeds maar een na deze
Verdrankers hoe vreemd het ook
klinkt lullen vaak uit hun nek.
Nu zal je zeggen uit de nek lullen
kan niet.
Nou vergeet het maar, Nederlandse
verdrankers zijn kampioen uit de nek
lullen.
Op gezette tijden krijgen deze
verdrankers plas aandrang.
Behalve uit hun nek lullen zijn
verdrankers ook kampioen in het naast
de pot zeiken
Bij toeval zag ik er een tijdens mijn
plasbeurt die zijn schoenen stond nat
te zeiken
Toen ik hem daarop probeerde te attenderen
draaide hij zich om en zeik ook nog even
over mijn schoenen.
Hij begon te lachen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten