dinsdag 28 april 2015


Research 
Democritus achtte seksueel verkeer slechts de daad
waardoor een mens uit een ander mens voortkomt;
en bij Hercules, hoe minder daarvan, hoe beter!
Daarentegen hebben sportlieden gemerkt dat
geslachtsverkeer verjongend werkt;
het is een remedie tegen schorheid en pijn in
de lendenen en bevordert het gezichtsvermogen;
geslachtsverkeer kan het geestelijke evenwicht
doen herstellen en de melancholie verdrijven.
Plinius, Naturalis historia, XXVIII, 58

Na een zeer lang en zorgvuldig onderzoek kan
ik niet anders dan tot de conclusie komen dat
ik niet achter de uitspraak van Democritus sta

Nogmaals mijn onderzoek is langdurig en
zorgvuldig geweest.
Ik kan dan ook niet anders dat het volledig met
Plinius eens zijn.

Al kort na de start van mijn onderzoek bleek al
dat ik zonder mijn bril weer perfect kon zien.
Mijn zingen was nooit om over naar huis te
schrijven  maar halverwege het onderzoek
bleek mijn stem dermate te zijn veranderd dat
ik gevraagd ben als voorzanger bij een nog op
te richten geloofsgemeenschap

Mijn denken is meer filosofisch geworden en
van melancholie is absoluut geen spraken meer
Dat mensen mij al tijdens het onderzoek minimaal
2 jaar jonger schatte droeg bij tot het innemen
van mijn standpunt betreffende de uitspraak van
Plinius
Echter ik moet wel toegeven dat gedurende mijn
langdurig onderzoek betreffende de uitspraak
van Plinius de pijn in mijn lenden er niet beter op
is geworden.

ps.
Het feit dat ik na mijn onderzoek hardhorend
ben geworden moet toeval zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten