dinsdag 10 december 2019


Speelkwartier...

Herinner jij je Ans van de middelbare school nog?
Ja, die herinner ik mij nog zeer goed.
Wat een tieten had dat mokkel zeg
Wat denk je, kom haar gisteren tegen, herkende
haar meteen.
Nog steeds van die grote...?
Je gelooft het niet, maar ondanks dat de jaren aan
haar knabbelen ziet ze er nog geweldig uit.
En die tieten van haar, nog steeds rechtopstaand
onder haar neus.
Ans heeft nog geen kniebeschermers nodig
Ans werkte als een magneet, alles wat in haar
buurt kwam scheen rechtop te gaan staan.
Zou er nog best een keer ruzie voor over hebben
om aan Ans te knabbelen.
Ans, man wat een wijf.
Fietsenhok, de kelder, maakte niet uit, Ans wist
meer dan wij.
Shit, jij was het toch die met haar gepakt werd in
de kelder?
Ja, maar ik had eerst Ans gepakt.
Man hou op, als ik terug denk, ben ik heel wat
vergeten om te doen, of te laten doen.
Prachtige tijd, kan nu nog amper pissen.
Nou daar heb ik geen last van, gebeurd bij mij
zonder dat ik het weet.
Zou best nog eens een droom willen hebben, een
droom waarin Ans die dingen met mij doet die alleen 
in een droom gedaan kunnen worden, denk niet dat
ik het zou overleven.
Shit, hou je kop, je gelooft het niet, maar daar komt 
ze net aan.
Waar ?
Daar loopt ze, bij die lingerie zaak.
Shit man, ik heb het gevoel dat ik weer pissen kan.
Mooi, ik heb het gevoel dat ik het net gedaan heb.
Ik ga naar huis, kijken of het oudje het eten al klaar 
heeft.
Ja ik ga ook, moet nog wel even bij de thuiszorg langs,
heb het gevoel dat ik de komende dagen wel wat extra
luiers kan gebruiken.
Wat een wijf zeg, had haar liever niet gezien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten