woensdag 17 februari 2016




Kreeg de laatste tijd het idee dat de gesprekken die ik voerde
steeds korter werden.
Meende ook op te merken dat de gesprekspartners soms een
stapje terug deden.
Ben er over gaan nadenken, aan mijn hygiëne kan het niet liggen.
Prompt de eerste van de maand de douche in.
Heerlijk met die zeep die je lichaam volgt als een vrouwenhand.
Hulde aan Unilever, geweldige uitvinding.
Uit mijn mond ruiken doe ik ook niet, want tandenpoetsen doe
nog vaker dan douchen, ieder zondag gaat de borstel erin.
Nee niet zo'n electric ding, nee gewoon de
handborstel.
Mijn zuster heeft ooit zo'n electric ding gekocht,
denk niet dat ze er veel plezier mee had, heb haar
nooit haar tanden er mee schoon zien maken
Waar het aan ligt, ik weet het niet, wat mij wel opval is dat er steeds
meer een grotere eigendunk onder de bevolking gaar heersen.
De arrogantie, "Wij" zijn wat.
Als ik zie hoe ze naar een dakloze kijken dan komen er bij mij
hier niet te omschrijven boze gedachten naar boven.
Geeft niet af op dakloze, ik kan met die mensen zeer goed overweg,
kan er uren mee praten, geen enkel probleem.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten