donderdag 25 februari 2016



Heb mijzelf twee weken verdiept in de commentaren die
worden gegeven op b.v. nu.nl en rtl nieuws.
Ben er normaal niet in geïnteresseerd, maar ik had iets gelezen
en wilde dit verifiëren.
Wel het aantal 'ziektes" wat daar wordt aangehaald zou menig
startend huisarts naar de encyclopedie doen grijpen.
Ook woorden waar je tong van gaat krullen en je oren van
schaamte zich sluiten, worden het universum in geslingerd.
NSB 'er, Nazie wijf, Hoer, zijn een klein voorbeeld van wat er
zoal aan reacties wordt gegeven.
Fijn achter je computer en maar roepen...
Gooi het er maar uit, het kan in Nederland, of je het nu wel of niet
netjes vind is aan u, maar dat het kan en gedaan wordt zegt toch
wel het een en ander over degene die zich met dit soort kretenlogie
bezigt houd.
Ik zie op bv. Twitter dat het ook kan met meer ludieke middelen.
Alhoewel ook daar met medicijnen wordt gegooid waar je ziek
van kan worden.
Ik zou niemand de mond willen snoeren, zegt wat je kwijt wilt,
probeer het op een leuke manier te brengen dan kom het beter
over dan al het geschreeuw wat in een echo naar Mars verhuist.
Laat je stem in Nederland blijven!
Ik probeer zelf altijd binnen de beschaafdheid van de regels te blijven.
Overigens, mij complimenten aan hen die toch de beschaafdheid
hebben om tenminste Kut netjes met dt te schrijven.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten