maandag 6 juli 2015



Roddel 

Hi
Hi, alles goed ?
Heb je het gehoord ?
Gehoord wat ?
Wim van Hout is er vandoor
Wim? welke Wim?
Je weet wel die altijd met die sigaar aan
Oh die Wim
Hij is er tussen uit
Ik snap het niet goed, is hij van zijn vrouw weg ?
Nee man Wim is overleden, Wim is de sigaar ,ha ha
Niets van gehoord, ik schrik er van
Was altijd zo'n leuk stel, goed huwelijk, vind het
echt erg
Volgens wat ik hoor schijnt dat huwelijk niet  zo
goed te zijn geweest als jij denkt.
Hoezo, wat was er mis met dat huwelijk ?
Nou zij schijnt toch wel een beetje naast de pot te
hebben gepiest.
Alsjeblief man, luister niet naar al die onzin,
Wim en zijn vrouw hadden een prima huwelijk
Oke, als jij het zegt, maar zij liep en gedroeg zich
toch altijd wel wat "wulps"
Ik heb altijd gedacht dat Wim niet voldoende voor
haar was.
Ik vond haar een beetje te uitdagend.
Wel, ik heb dat soort dingen nooit zo gezien, en ik
denk ook niet dat ze er waren.
Ze is nu weduwe dus het is volgens mij gewoon
afwachten, maar dat zal niet lang duren.
Ik weet echt niet waar jullie mee bezig zijn maar ik
hou mij verre van dat.
Wat is er ?
Hoezo ?
Wat kijk je mij aan ?
De weduwe van Hout staat achter je
Wat!!! ?
Hij draait zich om en ziet de zojuist beschreven "weduwe"
achter hem staan.
Hi Sandra, gecondoleerd, ik ben echt geschrokken toen ik
het hoorde.
Wim was echt een fijne vent, ik weet zeker dat je hem
missen zal.
Sorry maar ik moet gaan ik moet nog snel wat boodschappen
doen voordat de winkels sluiten
Kijk uit met het oversteken, en luister niet naar al die spannende
verhalen, zei ze
Hij sprintte weg.
Wat een "lul' zeg, zei ze
Wat doen we vanavond?, gewoon dezelfde parkeerplaats of beter
die bij de rotonde ?
Ja ik denk dat we dat beter kunnen doen.
Over twee weken kan je gewoon bij mij thuis op "visite" komen
Ik zie je vanavond zei ze, terwijl ze wegliep.
Twee weken dacht hij, hoe lang kunnen twee weken zijn
Hij draaide zich om en stak een sigaar aan





Geen opmerkingen:

Een reactie posten