donderdag 23 juli 2015


Morbide

Het zal plm. 15 jaar geleden zijn dat ik in het bezit was van een "vriezer"
Niet zo'n enorme bak waar een heel lijk in kon, nee het was een "tafelmodel"
"Nu ik dit schrijf, kom in een flits de gedachten aan mijn ex schoonmoeder
aan mij voorbij"
Iedere keer als ik de deur van dat ding openende en geconfronteerd werd met
al die koud ingevroren geamputeerde onderdelen van dieren, werd ik wat
onpasselijk.
Ik voelde mij mede verantwoordelijk aan moord en doodslag, en besloot
om dat "tafelmodel" compleet met de bijna niet meer te herkennen diersoorten
weg te geven aan een "lustmoordenaar"
Toen de "lustmoordenaar" die een vriendelijke betrouwbare persoon was die
nog geen vlieg kwaad deed de "kast" op z'n aanhanger zette, mij nogmaals
vriendelijk bedankte, en er mee weg reed, ging ik het huis weer in met een
totaal ander gevoel, echter dat gevoel werd meteen teniet gedaan toen ik de tv
zag.
Ik heb later de nieuwe eigenaar van de "kast" opgebeld en gevraagd of hij ook
belangstelling had voor mijn tv, gratis en voor niets.
Ik had de telefoon goed en wel neergelegd, of er werd al aan de deur gebeld.
De man was dolblij, en zou mij bijna te dichtbij bedankt hebben, echter ik kon
dit nog net voorkomen door hem ook het meubel waarop de tv stond aan te bieden.
Was eigenlijk niet mijn bedoeling, maar ja, je moet soms wel een beetje inventief
zijn om bepaalde dingen waarop je minder gesteld ben te voorkomen.

Zonder slecht geweten weer "baas" in eigen huis


Geen opmerkingen:

Een reactie posten