vrijdag 4 juli 2014



"Gezelschapsdame"

Ik vind Gezelschapsdame een intrigerend iets hebben.
Is een Gezelschapsdame iemand die een ander iemand gezelschap houd ?
Of is het iemand die graag in gezelschap vertoeft ?
Als een Gezelschapsdame alleen is is ze dan nog steeds een Gezelschapsdame ?
Of is Gezelschapsdame een soort van "beroep" ?
Zou een "dame" die mij gezelschap houd ook een Gezelschapsdame genoemd kunnen worden ?
Eigenlijk denk ik dat een "Gezelschapsdame"helemaal geen "dame" behoeft te zijn.
Het woord "dame en het woord "gezelschap" kan op veel manieren worden geïnterpreteerd.
Als een dame gezellig met mij praat zou deze dame onderhoudend gezelschap kunnen zijn.
Ik blijf een "Gezelschapsdame "een intrigerend iets blijven hebben maar dat neemt nog niet weg dat ik best van een "Gezelschapsdame"zou kunnen genieten



Geen opmerkingen:

Een reactie posten