maandag 28 april 2014

..Nooit alleen.
Hoewel ik alleen woon slaap ik toch in een tweepersoonsbed.  
Ik slaap aan de ene kant en aan de andere kant mijn gedachten.

Roomservice
Ik zou in een huis willen wonen zonder kamers.

Imagine
Denken aan de dingen zonder te zien
Luisteren naar wat je niet kan horen
Het ontwaken maakt mij triest
Al mijn dromen zijn verloren...

Selectief
Sommige zeggen dat ik doof begint te worden.
Eindelijk, ik heb er lang op moeten wachten.

Een "nicht" hoeft niet altijd familie te zijn

MensDom
Mensen zijn er om je aan te regeren

..Dansen voor hen die "alleen staan" is voor "alleen staande" die zo snel mogelijk willen gaan liggen

Maat-Pakken
De mooiste kleren hebben het meest te verbergen.

..Om in het Vaticaan te komen maken de meeste priesters gebruik van de achter ingang

..Soldood
Vroeger werd er gezegd dat je in het leger een "kerel" werd.
Tegenwoordig ben je een "lul" als je daar nog intrapt.

Droomwens
..Mijn wens is een vrouw te vinden die na de sex eerder slaap dan ik...

..Mocht u zich aan al de bovenstaande onzin ergeren, weest gerust ik heb er nog veel meer
Ik hou van mensen maar ik hou ook van jullie :)
Fijne dag :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten