zondag 11 november 2018


Zelfbedrog... 
Dwaasheid gestaafd door feiten

Google plus gaat volgend jaar verdwijnen.
Mooie reden om na het kijken van de zoveelste foto van
een hond, kat of verwaarloosde tuin meteen maar alles 
te verwijderen.
Gezien ik het delen van foto's wel leuk vind even gezocht 
naar een ander programma, Flickr leek mij wel wat.
Jammer :(
In Flickr gaat het niet om de uitwisseling van foto's, nee
in of op Flickr schijnt  het er alleen om te doen zijn zoveel 
mogelijk volgers te verzamelen die voor voldoende like it's
kunnen zorgen
Zelfs voor een opgestoken middel vinger kan je al gauw 5000
like it's krijgen als je maar voldoende volgers heb.
De kwaliteit van de foto's zover ik die beoordelen kan is shit!
Moet meteen even aanvullen dat er "fotografen"zijn die in mijn
ogen geweldig mooie foto's afleveren.
Echter het aantal wat dat doe is te klein om Flickr een naam 
te geven.
Het, ik geef jou een lik it, en jij geef mij een like it terug, is ook
in of op Flickr hoofdonderdeel van het gebeuren van een zogenaamd 
fotografisch gebied.
Ik heb zojuist 99 like its binnen gekregen!!!'
Blijkt mijn vriendin te zijn die het wat zielig vond dat al die zogenaamde 
fotografen" gewoon uit jaloersheid mij foto's voorbij lopen.
Ik zou zeggen tegen al die jaloerse voorbij lopers, Flickr maar op :))










Geen opmerkingen:

Een reactie posten