zaterdag 1 oktober 2016



Met alle technieken waarmee wij onszelf omringen, en omringt worden is het een beetje naïef om nog te denken dat we over  privacy beschikken.
Ik heb er persoonlijk geen enkel probleem mee om de privacy die ik nog denk te hebben te delen om bepaalde dingen die ik liever niet zie gebeuren te voorkomen.
Mensen staan op hun achterste poten als het gaat om het inleveren van privacy, echter zij schreeuwen om het hards als er iets gebeurd wat had kunnen worden voorkomen als ze een beetje verder hadden nagedacht.
Ik heb het idee dat velen de realiteit waarin we leven niet meer onder ogen durven te zien.

Ondanks dat de oorlog voor de deur stond zag Premier Colijn zich genoodzaakt het volk via de radio toe te spreken. 
Legendarisch werden zijn slotwoorden: “Ik verzoek den luisteraars dan ook om, wanneer zij straks hun legersteden opzoeken, even rustig te gaan slapen als zij dat ook andere nachten doen. 
Er is voorshands geen enkele reden om ongerust te zijn”.

Het volk ''slaapt'' nog steeds, de overheid waakt over hen...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten