zondag 25 september 2016



He Dick,  lang niet gezien!
Shit, zag hem niet aankomen.
He Dick, je weet wel die bij de supermarkt op de hoek woont,
die is uh...., ja zo gaan we allemaal een keertje.
Ik wilde het leuk houden dus vraag hem, hoe bedoel je?
Nou, uh, hij is er niet meer.
Hij is overleden?
Ja, vind het wel erg voor haar.
Ik vind het ook erg voor hem,
Och, zo gezellig was hij ook weer niet.
Zij wel dan?
Och, ik mag haar wel, eigenlijk best wel een aardig mens.
Ziet er voor haar leeftijd nog prima uit, kan altijd goed met haar
Wat denk je Dick, zou ik met de begrafenis mee moeten gaan?
Ik blijf het leuk houden en vraag, hebben ze op jou gerekend?
Hoe bedoel je Dick, op mij gerekend?
Nou, voor een extra kist.
Hij kijkt mij aan, en zonder iets te zeggen loopt hij weg
De man is nog niet begraven of er staat er al een in de rij
om zijn plaats in te nemen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten