Carmen Teng probeert in onderstaande u in sprookjesland van
Specsavers rond te leiden
Zoals Carmen Teng in onderstaand propaganda verhaaltje zich
probeert te portretteren is
niet de Carmen Teng die ik heb meegemaakt tijdens de aanschaf van twee
hoortoestellen bij de firma Specsavers.
Ik
heb Teng leren kennen als een persoon die zeer op zichzelf is gesteld
en moeite heeft om naar anderen te luisteren.
Terwijl
ik voor hoortoestellen kwam vond Teng het belangrijker om mij haar
privé problemen mede te delen.
Haar
vriendinnen zouden haar niet behandelen zoals zij zou willen.
Haar
vriendinnen zouden haar "belachelijk" maken en de draak met
haar steken.
Als
Teng het gesprek met haar vriendinnen niet naar haar zin vond dan
bleef ze bv. voor een etalage staan kijken en liet haar vriendinnen
gewoon doorlopen.
Ik
vond Teng overkomen als Alice in Wonderland, ze keek naar mij net alsof ik een of ander vreemd dier of plant was.
Er
was totaal geen belangstelling voor mij als klant te bespeuren.
Ook
vertelde Teng dat ze een manager cursus volgde maar dit helemaal niet
leuk of fijn vond.
Ze
werd er zo moe van.
Sorry
mevr. Teng ik wil u niet in de rede vallen maar ik kwam eigenlijk
voor hoortoestellen.
Er
werd bij de aanschaf van de hoortoestellen geen enkele uitleg
gegeven.
Er
werd mij niet verteld dat de hoortoestellen "draadloos"
waren!
Draadloos, dus met elkaar in verbinding!
Niet echt fijn die "stralen" continu door je hoofd.
Er
zijn landen waar ze niet eens verkocht mogen worden.
Indien
mij dit bij de aanschaf was verteld had ik ze niet aangeschaft!
Toen
ik voor de tweede afspraak kwam en haar vertelde dat ik niet juist was
voorgelicht
keek
ze mij aan zoals die hierboven genoemde Alice in Wonderland en zei,
"Dat
kan ik uitzetten"
Dat
de hoortoestellen dan nog steeds als ontvangers functioneren en dat
dit problemen kon geven met "poortjes" vertelde ze niet.
Trouwens ook
een ontvanger geeft straling af!
Na
een maand legde Teng mij de papieren voor die de betaling en
tevredenheid moesten regelen.
Ze
vertelde er niet bij dat ik dit pas NA TWEE MAANDEN behoefde te doen.
Ik
heb betaald en ondertekent
Ik
ben er vanuit gegaan dat Specsavers garant zou staan voor de
kwaliteit en juiste afhandeling van hetgeen waar Teng mee bezig was.
Ik
vond het niet terecht om Teng meteen maar te beoordelen op enkele
afspraken.
Dat
ze meer belangstelling had voor haarzelf dan voor de klant nam ik tijdelijk maar op de koop toe.
Ik
heb Teng tegen beter weten in twee keer positief beoordeeld, in
de hoop dat zij dan ook naar mijn vragen zou luisteren en niet zomaar
haar eigen weggetje afwandelde.
Fout
van mij!
Een
van de hoortoestellen functioneerde niet goed, viel steeds weg en gaf
harde schelle geluiden die pijn aan mijn oor deden.
Na
vier keer een afspraak hiervoor te hebben gemaakt weigerde Theng om
dat toestel te vervangen
Ze
weigerde ook doodleuk om het anders en misschien beter af te stellen!
Toen
het bewuste toestel uit elkaar viel en ter reparatie weg moest heb ik
Theng mondeling en Specsavers per mail verzocht om dat toestel te
vervangen door een nieuw.
Geen
antwoord van Specsavers en Teng deed alsof ze doof was.
Toen
ik haar zei dat ik echt boos was glimlachte zij, stond op en liep
naar de deur.
Ik
kon gaan!
Met haar lengte komt ze amper boven de tafel uit maar haar arrogantie reikt tot het plafond
Met haar lengte komt ze amper boven de tafel uit maar haar arrogantie reikt tot het plafond
Mailen
naar Specsavers heeft geen enkele zin, Specsavers heeft het geld
binnen en de klant kan barsten.
Een mooi voorbeeld van hoe Teng te werk ging is het volgende:
Toen ik mijn hoortoestellen nog aan het uitproberen was liep ik met mijn vriendin in de stad en zag daar Carmen Teng en naar ik vermoede een collega van haar in de richting van Specsavers lopen.
Ik heb gewacht tot zij in de winkel waren en heb Teng aangesproken en haar gezegd dat mijn rechter hoortoestel niet functioneerde.
Ze keek mij aan zo van, nou en ?
Ze nam echter de moeite om in mijn oor te kijken en met een plotselinge beweging van haar hand duwde ze het rechter hoortoestel zo hard in mijn oor dat het niet alleen pijn deed maar ook het gehele gehoor afsloot.
Ik zei tegen haar: "Nu hoor ik niets meer"
Ze keek mij aan en zei "maak maar een afspraak" en zij schreed heen met "koninklijke" gedachten.
Ze deed mij denken aan de prinses op de erwt.
Hoe kon ik in vredesnaam denken dat zijne hoogheid Teng tijd voor mij zou nemen om een afspraak te maken.
Mijn vriendin was stomverbaasd en zei "OMG that woman pushed her finger in your ear if she like to make a hole in your head.
Not normal, better you go to another audicien
Not normal what she did and the way she walked away"
Een mooi voorbeeld van hoe Teng te werk ging is het volgende:
Toen ik mijn hoortoestellen nog aan het uitproberen was liep ik met mijn vriendin in de stad en zag daar Carmen Teng en naar ik vermoede een collega van haar in de richting van Specsavers lopen.
Ik heb gewacht tot zij in de winkel waren en heb Teng aangesproken en haar gezegd dat mijn rechter hoortoestel niet functioneerde.
Ze keek mij aan zo van, nou en ?
Ze nam echter de moeite om in mijn oor te kijken en met een plotselinge beweging van haar hand duwde ze het rechter hoortoestel zo hard in mijn oor dat het niet alleen pijn deed maar ook het gehele gehoor afsloot.
Ik zei tegen haar: "Nu hoor ik niets meer"
Ze keek mij aan en zei "maak maar een afspraak" en zij schreed heen met "koninklijke" gedachten.
Ze deed mij denken aan de prinses op de erwt.
Hoe kon ik in vredesnaam denken dat zijne hoogheid Teng tijd voor mij zou nemen om een afspraak te maken.
Mijn vriendin was stomverbaasd en zei "OMG that woman pushed her finger in your ear if she like to make a hole in your head.
Not normal, better you go to another audicien
Not normal what she did and the way she walked away"
Over
mijn vorige hoortoestellen die waren aangeschaft bij Hans Anders kan
ik niet anders zeggen dan dat ik daar behandeld ben zoals een klant
mag verwachten.
Alles
duidelijk uitgelegd en afgehandeld in overleg met mij als klant.
Jammer
dat de afdeling hoortoestellen niet meer bij Hans Anders in mijn
woonplaats aanwezig is.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten